Kopernikańskie Sympozjum Studentów Nauk Przyrodniczych

Najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie znajdę regulamin konferencji?

Regulamin Konferencji znajduje się w zakładce Regulamin.

2. Czy jest możliwość wystawienia faktury za opłatę konferencyjną?

Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT. Fakturę można uzyskać wyłącznie podczas Konferencji po uprzednim wypełnieniu odpowiednich pól w zakładce Płatności. Jeśli chęć uzyskania faktury nie zostanie zgłoszona w Serwisie Internetowym Konferencji, wystawienie faktury VAT nie będzie możliwe.

3. Jak ma wyglądać abstrakt? Jaki plik załączyć podczas przesyłania abstraktu?

Abstrakt powinien zostać przedstawiony w formie dokumentu (w języku polskim lub angielskim) w formacie .docx .doc  (MS Word), a jego długość nie powinna przekraczać 200 słów. Plik z abstraktem należy zatytułować SPOSÓB PREZENTOWANIA (WYSTĄPIENIE/POSTER) - NAZWISKO I IMIĘ AUTORA, np. POSTER - Nowak Adam.
Prosimy o przestrzeganie niżej wymienionych kryteriów:

  • Czcionka: Times New Roman
  • Tytuł: 13px
  • Autorzy: 10px
  • Afiliacje: 8px
  • Treść: 10px, wyjustowana
  • Marginesy: Prawy i Lewy 2,5cm

Przykładowy wzór abstraktu dostępny jest tutaj: wzór_abstraktu_KSSNP.

4. Dlaczego muszę złączyć plik z abstraktem i skopiować treść w odpowiednie pole?

W polu treść prosimy o umieszczenie skopiowanej wersji treści abstraktu. Zgodnie z założeniem Systemu Konferencyjnego, po wygenerowaniu programu, będą mieli państwo wgląd do tej wersji przesłanego abstraktu.

5. Czy książka abstraktów będzie dostępna w wersji papierowej?

Nie. W trosce o środowisko i w celu obniżenia opłaty konferencyjnej, podczas tegorocznej edycji Konferencji książka abstraktów będzie dostępna wyłącznie w formie elektronicznej.

6. Jestem współautorem i zamierzam brać udział w konferencji, czy również muszę przesyłać abstrakt?

Nie. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć podczas rejestracji "Biorę udział jako: Współautor". Po pozytywnej weryfikacji abstraktu przesłanego przez autora głównego, otrzymają Państwo e-mail, z informacją o akceptacji i prośbie uregulowania należności.

7.  Recenzent odrzucił mój abstrakt. Co teraz?

W takim przypadku, prosimy o sprawdzenie skrzynki pocztowej. Otrzymają Państwo tam ocenę recenzenta, wraz z sugerowanymi poprawkami. Po naniesieniu odpowiednich poprawek prosimy o przesłanie poprawionej wersji abstraktu, w ten sam sposób jak poprzednio, przez zakładkę ABSTRAKTY.

8. Kiedy należy uiścić opłatę konferencyjną?

Opłatę konferencyjną należy uiścić dopiero po otrzymaniu informacji o akceptacji abstraktu. Opłatę należy dokonać poprzez zakładkę Płatności.

9. Co jeśli w związku z długimi procedurami w sekcji zamówień na mojej uczelni nie mogę dotrzymać terminu wpłaty?

Brak uregulowania należności za udział w Konferencji w terminie podanym przez Organizatora na stronie Serwisu Internetowego Konferencji upoważnia Organizatora do anulowania zgłoszenia uczestnictwa, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej. 

10. Czy rejestracja będzie trwała tylko w godzinach wyznaczonych w harmonogramie?

 Tak.

Konferencja w Toruniu